Pendrive z nadrukiem o wymyślnym kształcie

pendrive z nadrukiem
pendrive z nadrukiem

Gadżety reklamowe dzielą się, wedle jednego z kryteriów podziału, na te, których kształt jest zupełnie normalny (wyglądają tak, jak dany przedmiot wyglądać powinien) oraz te, których kształt celowo się zmienia, aby przykuć uwagę potencjalnego odbiorcy reklamy. Wydaje się, że warto podać kilka przykładów takich gadżetów. Zanim jednak zostanie to zrobione, można pokrótce opisać, jak zmieniać mogą owe gadżety kształty. Otóż te zmiany są zawsze w obrębie przedmiotów o podobnych rozmiarach, np. breloczek na klucze przybiera kształt zapalniczki, zegarek przybiera kształt smyczy reklamowej. Przykładów można podać więcej. Ale warto też przynajmniej nad jednym z nich dłużej się zatrzymać.Takim przykładem, nad którym można się zatrzymać, niech będzie pendrive z nadrukiem. W jaki sposób może ten gadżet zmienić kształt? Wydaje się, że możliwości jest bardzo wiele, z tym jedynym ograniczeniem, że zawsze musi on mieć końcówkę, którą podłączamy do komputera.

A więc: w jakie konkretnie przedmioty może się zmienić pendrive z nadrukiem? Np. we wspomnianą zapalniczkę. Tutaj „zmiana” nie jest wielka, bowiem ogólnie postaci tych dwóch przedmiotów są zbliżone. Wiadomo jednak, że aby pendrive wyglądał jak zapalniczka, albo po prostu się nią faktycznie stał, musi być do niego dołączona końcówka charakterystyczna dla zapalniczek, za pomocą której można wzniecić płomień.

Inny pomysł, to „transformacja” pendrive’a w przedmiot pozostający w obszarze akcesoriów komputerowych. Tutaj pomysły mogą być niezmiernie liczne. Np. podkładka pod myszkę, albo sama myszka, ewentualnie może on mieć wyświetlacz, przez co upodabnia się do tabletu.

Inna możliwość to pendrive z nadrukiem w kształcie przedmiotu codziennego użytku, jak np. zegarek, breloczek na klucze, długopis, a nawet kubek czy talerzyk. I choć część z podanych przykładów przedmiotów, w które pendrive może się zmienić wydaje się nieprawdopodobna, w reklamie mogą one być tym bardziej skuteczne. Wiadomo, że tylko to, co szczególnie interesujące, nietypowe, wymyślne czy zaskakujące, może efektywnie przykuć uwagę. Więc dlaczego tego nie spróbować? Reklamodawcy wiedzą, jak zadbać o klienta i spełnić jego oczekiwania pod względem jakości reklamy. Wspomniany pendrive, po zmianach, wpisuje się w to doskonale.